Inloggen


Mededelingen

Vanwege de ontwikkelingen omtrent het coronavirus (COVID-19) kan het voorkomen dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn.

Wij vragen u om uw vragen zoveel mogelijk per e-mail te stellen. Wij doen er alles aan om uw verzoek binnen de termijn die u van ons gewend bent te beantwoorden.

Vanwege de ontwikkelingen omtrent het coronavirus (COVID-19) kan het voorkomen dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn.

Wij vragen u om uw vragen zoveel mogelijk per e-mail te stellen. Wij doen er alles aan om uw verzoek binnen de termijn die u van ons gewend bent te beantwoorden.

Let op: 

In geval van preventieve maatregelen zoals thuisblijven in verband met het Coronavirus of quarantaine plaatsing dient u geen verzuimmelding in te voeren.
Arbodiensten bieden in deze situatie geen begeleiding en een verzuimverzekering geeft geen uitkering. 

Voer daarom alleen een verzuimmelding in indien er daadwerkelijk sprake is van arbeidsongeschiktheid door ziekte. 

Heeft u inlog gegegens voor meerdere verzekeringen?

Stuur dan een e-mail naar biesbosch@verzuimdata.nl om een multi-login aan te laten maken.
Wij geven u dan een account met toegang tot meerdere verzuimportalen. Zo hoeft u maar één keer in te loggen.
 
Waar moet ik zijn voor... Bel of e-mail naar
vragen over het inloggen en de werking van het verzuimportaal. 0180- 644393 of biesbosch@verzuimdata.nl
het aanvragen van een extra gebruikersaccount. biesbosch@verzuimdata.nl
vragen over mijn verzuimverzekering. 0183-507180 of verzuim@biesboschassuradeuren.nl